Pro naše pacienty zavádíme nově on-line služby, které po přihlášení umožňují jednodušší způsob komunikace s ordinací (místo telefonu).
Pro přihlášení do tohoto systému je nutné mít ve své kartě u nás uložený kontaktní email a být registrován v naší ordinaci. Prosíme pacienty, kteří u nás ještě nemají zadanou emailovou adresu, aby si tento údaj doplnili.
Tato komunikace slouží k objednávání Vašich léků, pokud dodržujete kontroly, na kterých jsme se dohodli. Požadované léky pište do jednoho okénka. Dále jsou zveřejněny termíny k objednání. E-mail neslouží ke „konzultacím“ s ordinací.
Vaše požadavky vyřídíme v pracovních dnech, v rámci ordinační doby a dle dostupných kapacit ordinace, nejpozději do 48 hodin. Požadavky na léky prosím zadávejte s dostatečným předstihem, ideálně vždy více požadovaných léčiv najednou.
V době dovolené požadavky nevyřizujeme.
Co znamená „zamítnuto“? Pokud Vám na email přijde odpověď „zamítnuto“, znamená to, že žádáte léky, které buď nejsme schopni vystavit, nebo Vás potřebujeme vidět , nebo Váš požadavek není jasný (žádost musí obsahovat název léku, ne třeba jen- napište mi všechno nebo léky na tlak) nebo jste u nás dlouho nebyli na prohlídce a potřebujeme Vás zkontrolovat. Každý lék má své nežádoucí účinky, léky musíme správně indikovat a v k tomu určených časových intervalech hlídat.
Jak začít?
Po přihlášení máte k dispozici tyto služby:
2. Přehled termínů objednávek – můžete sledovat přehled termínů vašich budoucích návštěv v ordinaci
3. Přehled termínů „preventivních“ Prohlí
4. Můžete sledovat
5. Nevhodně zvolené objednávky mohou být ze strany ordinace bez náhrady
Již u nás máte e-mail a chcete se objednat nebo požádat o recept